Superfijn ontvangen en gelijk (volgens afspraak) aan de beurt. Erg vriendelijk personeel, werken zeer secuur en nemen alle tijd voor je. Prijs is ook fijn.
Wil Kosman
·
Ik werd vriendelijk ontvangen en keurig geholpen, kom zeker terug. Complimenten voor jullie medewerker. Heel enthousiaste man en prima vakman
Frenk
·
Een echte aanrader, nemen ook de tijd voor je. Ben er heel tevreden mee👍